Reserva autos de renta de Hertz en Aeropuerto Colorado Springs

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Precios de autos de renta de Hertz en Aeropuerto Colorado Springs

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Clase de vehículo: Económico
Económico
M
Clase de vehículo: Compacto
Compacto
M
Clase de vehículo: Mediano
Mediano
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Clase de vehículo: Estándar
Estándar
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Clase de vehículo: Grande
Grande
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Clase de vehículo: Minivan
Minivan
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Clase de vehículo: Van de pasajeros
Van de pasajeros
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Clase de vehículo: Comercial
Comercial
M
Clase de vehículo: Camioneta
Camioneta
M
Información útil

Consejos para rentar un auto con Hertz en Aeropuerto Colorado Springs

  • En promedio, los autos de renta de tipo Superior de Hertz en Aeropuerto Colorado Springs son alrededor de un 26% más baratos que otro tipo de autos.

Preguntas frecuentes sobre renta de autos con Hertz en Aeropuerto Colorado Springs

  • ¿Cuál es el auto de renta más popular de Hertz en Aeropuerto Colorado Springs?

    El tipo de auto más reservado de Hertz en Aeropuerto Colorado Springs es Estándar (Nissan Rogue o similar)

  • ¿Dónde encuentro autos de renta de Hertz en Aeropuerto Colorado Springs?

    7770 Milton E Proby Pkwy es la agencia de renta de Hertz más cercana a Aeropuerto Colorado Springs. El número de teléfono de esta agencia es +1 719 220 3357.

  • ¿Hertz ofrece traslados o servicios de recogida desde Aeropuerto Colorado Springs (COS)?

Opiniones

Puntuación general7.2 BuenoBasado en 14 opiniones
Limpieza
7.5
Comodidad
7.9
En general
7.2
Recogida/entrega
7.9
Relación calidad-precio
6.5

Comentarios recientes

Puntuación de los viajeros
5
1
1
1
0
0
4
10.0
Best price and valueOpinión del 31 mar 2023
opinión dekayak
2.0
Hertz has put an extra$209 charge on my bill that I am trying to understand! BEWAREOpinión del 1 mar 2023
opinión dekayak
2.0
As a Gold Member with Hertz, I had a confirmation that a vehicle was set for me to pick up. The Hertz representative at the counter mentioned they did not have any vehicles available even after I provided a confirmation. He mentioned that all their vehicles were reserved, that I should go to another rental agency to see if they have any available to rent. I am very, very, very disappointed with wasting my time and would never rent a vehicle from Hertz.Opinión del 3 sept 2022
opinión dekayak
6.0
Pick up and drop off were good. The Nissan Armada wasn't very clean. Interm wipers didn't work. The gas cap was broken. The ride seemed like the vehicle needed new shocks. Possible, given the vehicle had 55,000+ miles. This was not a good value.Opinión del 30 ago 2022
opinión dekayak
10.0
Cruise control did not seem to work and rear window washer did not flow or move.Opinión del 24 mar 2022
opinión dekayak
10.0
The woman at the desk was very helpful, professional and provided excellent customer service.Opinión del 10 ene 2022
opinión dekayak
10.0
great job and very nice car! Thanks!Opinión del 22 dic 2021
opinión dekayak
7.9
The inside windshield could have been cleaned better, you had to look through smeary cleaningOpinión del 29 sept 2021
opinión dekayak
3.9
Car was dirty. Looks like it wasn’t cleaned from last rental. Bugs still on grill and lights, crumbs on seats, windows were smeared and had a film on them and car stunk like Chinese food. Also car had a bad shake when we got up to freeway speeds. Overall one of the worst rentals I’ve had.Opinión del 14 ago 2021
opinión dekayak
3.9
old cars with dents. understaffedOpinión del 6 ago 2021
opinión dekayak
10.0
The car and experience was perfect!! Very expensive. I know it’s the timing of the rental ( COVID ).Opinión del 4 ago 2021
opinión dekayak
8.0
Ventajas:The staff in Colorado Springs and in Wilmington were very friendly and efficient. The Toyota Sequoia was very, very comfortable which made the trip enjoyable.Desventajas:I requested Serius XM in the vehicle but were never had it. One thing to improve is the time frame spent on trying to contact a PERSON when calling the Hertz 1-800 customer service number. The automated system kept telling me to go to hertz.com but the website did not help me with possibly correcting the issue with the satellite radio. That was very frustrating. You need to pay more people to answer the customer service phone number especially during the summer when more people are traveling.Opinión del 13 jun 2021
opinión dekayak

Autos de renta de Hertz en Aeropuerto Colorado Springs

Dirección

7770 Milton E Proby Pkwy

Horas

Lunes08:00 - 23:59
Martes08:00 - 23:59
miércoles08:00 - 23:59
Jueves08:00 - 23:59
Viernes08:00 - 23:59
Sábado08:00 - 23:59
Domingo08:00 - 23:59

Teléfono

+1 719 220 3357

Dirección

3275 E Platte Ave Ste G

Horas

Lunes07:30 - 17:30
Martes07:30 - 17:30
miércoles07:30 - 17:30
Jueves07:30 - 17:30
Viernes07:30 - 17:30

Teléfono

+1 719 591 4473

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